Kimmietid

september 29, 2009

Förvirring

När jag skulle lägga mig och läsa igår kväll blev jag väldigt förvirrad, tog upp min bok som är Camilla Läckbergs nya och började läsa - kände inte igen mig när jag började läsa och tänkte att jag nog halvsovit sist så jag gick tillbaka några sidor för att hitta rätt i boken igen. Kände fortfarande inte igen något - just då kom sonen förbi på väg till toaletten och sa. Ja, just det - jag välte ner din bok innan och lappen du lagt i flög ut men jag tror jag la tillbaka den på ungefär rätt ställe =)det var bara sådär 75 sidor fel så inte så konstigt att jag inte fick något sammanhang. Efter lite letande var jag tillbaka där jag slutat sist och fick läst en stund utan förvirring. Sedan har jag sovit riktigt gott, men känner mig ändå jättesömnig idag.
Men vi har i varje fall sol och fint idag - alltid något!
 
Hit Counter
Free Counter