Kimmietid

september 24, 2009

Förkylning i huset & Nya skor


Sonen var rätt förkyld imorse, hoppas det inte blir värre så att han kan klara av resten utav veckan i skolan. Han var rivig i halsen, täppt i näsan och trött.
Han tog med sig halstabletter till skolan, tog lite nässpray och en Panodil också så får vi hoppas att dagen går bra. Det är hans längsta dag idag i skolan och man missar så mycket om man är borta just den dagen.

Igår på lunchen var jag på Skopunkten och köpte mig ett par nya skor som jag har på mig idag och hoppas slippa få skoskav av. Ni ser dem på bilden ovan. Väldigt sköna faktiskt.

Ha en bra torsdag.

8 Comments:

  • At 2009-09-24 11:07, Anonymous Pisan said…

    Fina! Önskar jag kunde ha sådant på mina fötter. Ha en fin torsdag! KRAMAR!! :-)

     
  • At 2009-09-24 11:17, Blogger Kimmie said…

    Pisan: Tack, en fin torsdag till dig också. Kram!

     
  • At 2009-09-24 12:25, Blogger -Nena- said…

    Jättesnygga var de!

    Tråkigt att sonen blivit så förkyld nu, hoppas att det är något snabbt övergående och att han orkar dagen.
    Krya på honom.

    Ha det så trevligt i kväll och jag hoppas du slipper skav.

     
  • At 2009-09-24 12:42, Anonymous Annica said…

    Snygga skor men bara på andras fötter tyvärr. För lågklackat är mina fötters krav. Och hitta snyggt med dessa krav är inte så roligt tycker jag.
    Även här hemma är det snorigt. Yngste blev hemma för han kände sig inte ok i morse. Få se hur morgondagen blir

     
  • At 2009-09-24 13:40, Blogger Kimmie said…

    Nena: Tack. Han har inte hört av sig ännu så det går väl OK i skolan ännu så länge.

    Annica: Tack, jag letade faktiskt egentligen efter något lågklackat eftersom jag har rätt mycket med klack men hittade inget jag gillade. Hoppas din son kryar på sig!

     
  • At 2009-09-25 08:41, Blogger Helga - precious said…

    Läckra skor!!!

    Jobbigt med förkylningstideRna som är nu. Alla har varit sjuka här hemma utom jag. Undrar när det kommer?

     
  • At 2009-09-25 09:53, Blogger Kimmie said…

    Helga: Tack, och inget skoskav fick jag heller.

     
  • At 2009-09-26 08:43, Blogger Hossan said…

    SNYGGA!!!

     

Skicka en kommentar

<< Home

 
Hit Counter
Free Counter