Kimmietid

september 26, 2009

Precis vad jag behövde!

Den här dagen har varit helt rätt, inget spännande alls har hänt men det har varit lugnt och skönt. En del blev ju fixat i förmiddags och nu har sonen och jag just ätit baconlindad, helgrillad fläskfilé med Rösti och en god kall sås. Det var mycket mumsigt! Tills imorgon har sonen bestämt med en kompis - vi tyckte han kunde vara hemma och bara vila idag p.g.a förkylningen och det har nog varit bra.

Skönt att bara vara hemma och ta det lugnt!

5 Comments:

  • At 2009-09-26 22:41, Anonymous Annica said…

    Även här hemma har det stuvats om utomhus.skönt att få det avklarat så man inte måste leta bland snöhögarna var grejerna tog vägen :-)

     
  • At 2009-09-26 23:30, Blogger Kimmie said…

    Annica: Nu hoppas jag att snön är väldigt långt borta! Skönt att det är gjort oavsett =)

     
  • At 2009-09-27 10:36, Blogger Helga - precious said…

    Det där låter kanongott! Jag tror du och jag är lika roade av matlagning...

     
  • At 2009-09-27 11:36, Blogger Hossan said…

    Vad flitig du varit! Årets sista grillning utförd?

     
  • At 2009-09-27 11:47, Blogger Kimmie said…

    Helga: Så är det nog, jag gillar att laga mat och gillar att testa nya saker.

    Hossan: Ja, jag sa det men sonen protesterade så vi får väl se =)

     

Skicka en kommentar

<< Home

 
Hit Counter
Free Counter