Kimmietid

september 27, 2009

Ännu så länge flitig söndag

Stannar till vid datorn på min väg mot duschen =) - har just strukit hela vår tvätt och det är alltid lika trist. Innan dess har jag varit på ICA och handlat hem vad som behövs inför ny veckostart. Har också gjort en laddning av min kycklingsoppa som jag hällt i portionsburkar - superbra att ha med till jobbluncher.
Härligt när man vaknar inspirerad till att få lite gjort.
Tyvärr är det rätt grått ute idag, får se om jag trots detta ger mig ut på en promenad.
Sonen känner sig mycket bättre och hans kompis har anlänt.

Hoppas ni har en härlig Söndag!

4 Comments:

  • At 2009-09-27 14:00, Anonymous Pisan said…

    Ja, stryka är verkligen trist. Skönt att sonen är bättre nu. Önskar dig en fin söndag! KRAMEN!

     
  • At 2009-09-27 14:24, Blogger Kimmie said…

    Pisan: Tråkigt men nödvändigt =)

     
  • At 2009-09-27 14:34, Anonymous Annica said…

    Stryka är något jag gör när ex gardinerna man tvättat ska hängas upp.Inte en minut före.Avskyr verkligen att stryka.
    Halvgrå söndag är det här ute idag.
    Ha en bra söndag själv

     
  • At 2009-09-27 20:42, Blogger Kimmie said…

    Annica: Jag är lite märklig, hatar att stryka men stryker i stort sett allt! Ett arv hemifrån - min mamma var sådan.

     

Skicka en kommentar

<< Home

 
Hit Counter
Free Counter