Kimmietid

april 02, 2009

Träningspass

Direkt efter jobb blev det ett träningspass på Cross-trainern. Kändes härligt - speciellt när jag kom ut från duschen. Sen har vi ätit middag, jag har varit en tur ner i källaren och hämtat upp lite påskpynt (har inte så mycket) och så tog jag upp två stolar till uteplatsen - resten av möblemanget kommer förhoppningsvis upp nästa vecka. Man kan i varje fall sitta skönt om helgen håller sig fin och jag kan ta en kopp kaffe därute.

Sonen har fortfarande kompis här - när han har gått hem ska jag se till att han packar sin helgväska, han ska till sin pappa imorgon.
Imorgon är det jobbdag som vanligt och på kvällen kommer Hossan hit.

6 Comments:

  • At 2009-04-02 19:21, Blogger -Nena- said…

    Det är skönt när man tränat och sen fått duscha.
    Känner sig som en annan människa efteråt.

    Töserna har satt fjädrar ute i en buske på tomten, vi kan inte ha in påskris eftersom maken är allergisk men en och annan tupp och kyckling blir det nog.

     
  • At 2009-04-02 20:37, Blogger Kimmie said…

    Nena: Jag har några kycklingar och påsk-kärringar som ska fram. Annars blir det nog mest lite gula blommor.

     
  • At 2009-04-02 23:03, Anonymous Annica said…

    Det enda påsklikt jag har är mina fyndgardiner från secondhand emmaus.Björkris mm skippar jag för katterna ska inte få roa sig med att välta vasen eller knapra på fjädrar :-)

     
  • At 2009-04-03 08:09, Blogger Kimmie said…

    Annica: Nä det kanske inte är så gott med fjädrar!

     
  • At 2009-04-03 08:36, Anonymous Anonym said…

    inte fira så mycket påsk i år... blir mest basketåskådare. Jag ska dock plocka fram lite pynt - det är ju alltid mysigt!

     
  • At 2009-04-03 09:09, Blogger Kimmie said…

    Helga: Det räcker med litegrann och så får man väl äta lite ägg och sill också.

     

Skicka en kommentar

<< Home

 
Hit Counter
Free Counter