Kimmietid

mars 29, 2009

Eftermiddag

Man märker att det fattas en timme dagen har gått väldigt fort.
Det fina vårvädret är kvar idag också. Idag har jag tagit en cykeltur till minneslunden och tänt ett ljus för alla familjemedlemmar som finns där - de är rätt många nu. Båda mina föräldrar, min syster och min moster och morbror.
Sedan har jag enligt min söndagsvana strukit hela tvätten. Sonen är just nu ute på en cykeltur. Det verkar som om han håller på att bli förkyld men han ville ta en liten tur. Sonen och jag har fikat på lite våfflor det var jättelängesedan sist så det smakade gott.

3 Comments:

  • At 2009-03-29 15:15, Blogger -Nena- said…

    Ja idag är det verkligen vårfint ute.

     
  • At 2009-03-29 17:59, Anonymous Anonym said…

    Idag har vi också vårkänsla även om solen inte skiner. Så många nära du förlorat - det måste kännas fint att åka till minneslunden och tänka på dem...

     
  • At 2009-03-29 18:28, Blogger Kimmie said…

    Nena: Visst är det härligt.

    Helga: Underbart med vår! Ja, det är på något sätt skönt att de alla finns på samma ställe också.

     

Skicka en kommentar

<< Home

 
Hit Counter
Free Counter