Kimmietid

mars 26, 2009

Torsdag

Hossan får snart hälsa på sin mamma på sjukhuset och det blir förhoppningsvis bra, brukar vara bättre att se själv och själv kunna ställa de frågor man har till personalen. Jag håller alla tummar och tår för att det går bra där!

Det är ännu en kall och solig dag idag, sonen hade en inställd morgonlektion så han fick sova lite längre - skönt för honom. Imorse vaknade jag faktiskt av mig själv och det var skönt.

Ikväll ska exmaken titta förbi och skriva på några papper, jag har haft ett sparande till sonen som jag nu skulle ändra på och det fick jag inte göra utan hans signatur. Bra med säkerhet såklart men lite lustigt eftersom han inte ens vetat om att jag sparade till sonen och inte har varit inblandad i det. Får väl se om han kanske stannar och äter middag med oss.

6 Comments:

  • At 2009-03-26 11:47, Blogger -Nena- said…

    Skönt att vakna av sig själv för det måste ju betyda att man sovit klart.

    Bra att de har säkerheten men ändå konstigt när han inte ens varit inblandad i det hela.

     
  • At 2009-03-26 13:03, Blogger Kimmie said…

    Nena: Precis, men jag hade säkert kunnat somna om ifall jag hade haft tid till det.

    Jo, det beror på att vi har delad vårdnad och jag inte skrivit in i villkoren att han inte fick röra det.

     
  • At 2009-03-26 14:21, Blogger Hossan said…

    Det var skönt att få se henne igen! Och utifrån gårdagens hemska tankar och negativa besked så tycker jag att besöket kändes positivt. Hon hälsade till dig med! (Jag kom ihåg att hälsa från dig!)

     
  • At 2009-03-26 15:23, Blogger Kimmie said…

    Hossan: Puuhhh, skönt.

     
  • At 2009-03-26 17:07, Anonymous Anonym said…

    Det är ju lättare att vakna nu när det ljusnar tidigare...

     
  • At 2009-03-26 19:12, Blogger Kimmie said…

    Helga: Det hjälper absolut.

     

Skicka en kommentar

<< Home

 
Hit Counter
Free Counter