Kimmietid

mars 24, 2009

Snön kom av sig

Imorse snöade det och jag blev sur, just idag också när jag ska cykla fram och tillbaka hela tiden.
Men nu har det slutat, solen skiner och det spår som finns kvar är fuktig mark.
Hoppas det förblir så.

Somnade skönt igår efter Cityakuten och har sovit bra inatt. Sonen börjar senare på tisdagar så jag väckte honom lagom tills att jag skulle ge mig iväg. Även imorgon får han börja senare eftersom det är dags för nationella prov igen, 2 styck ska de hinna med imorgon.
De är fortfarande inne på språken och det har han lätt för, lite mer orolig är han sen för mattedelen - men det ska säkert gå bra det med.

4 Comments:

  • At 2009-03-24 10:07, Blogger Hossan said…

    Ja, det kommer att gå hur bra som helst för honom! Det är jag övertygad om!

     
  • At 2009-03-24 11:30, Anonymous Anonym said…

    Här kom det också snö - suck!

     
  • At 2009-03-24 14:27, Blogger -Nena- said…

    Skönt att snön kom av sig och att solen vann :)

    Fick just veta att det är NP för M också imorgon och hon tycker det känns ganska ok.
    Hon är också lite orolig för matten.

     
  • At 2009-03-24 17:42, Blogger Kimmie said…

    Hossan: Yep tror jag med =)

    Helga: Kom lite till här men det har inte lagt sig tack och lov.

    Nena: Mycket hellre sol om man får välja.

     

Skicka en kommentar

<< Home

 
Hit Counter
Free Counter