Kimmietid

mars 21, 2009

Vart tog solen vägen?

Så var det lördag och solen har gömt sig, skönt att vara ledig är det i vilket fall som helst.
Vaknade vid 10-tiden och två minuter efter att jag vaknat ringde Hossan, för henne är det mitt på dagen då eftersom hon stiger upp så tidigt =) - vi snackade en stund och sedan blev det frukost för min del. Nu har jag varit ute en tur och inhandlat mer allergimedicin - hade kvar några stycken tabletter men vill inte sitta med svidande ögon på jobb fler dagar så jag köpte hem lite mer. Var och tittade på KappAhl och Lindex också, vill ha någon ny tröja men jag hittade inget som jag tyckte om och så var det så mycket folk i affärerna så jag tyckte det var för jobbigt att leta vidare. Nu ska jag försöka komma igång med städningen - lusten är inte riktigt där men kommer jag bara igång så går det säkert bra även denna gång.
Ha en skön lördag!

3 Comments:

  • At 2009-03-21 18:52, Blogger -Nena- said…

    Skönt med lite sovmorgon.
    Jag hoppas att du får en fortsatt skön lördag och att solen tittar fram i morgon.

     
  • At 2009-03-21 19:19, Anonymous Anonym said…

    Solen är BARA min, miiin. Våga inte ens tänka tanken att ta den. Vill ha bort en del snö till först. sen kanske det finns en chans ni får den tillbaka.. :-)
    Ha en bra helg

     
  • At 2009-03-21 19:25, Blogger Kimmie said…

    Nena & Annica: Solen stannade hos Annica. Vi får väl samsas om den helt enkelt. =)

     

Skicka en kommentar

<< Home

 
Hit Counter
Free Counter