Kimmietid

mars 25, 2009

Hade inget att säga

Lite fånigt inlägg imorse, jag loggade in och tänkte skriva något och så var det bara helt blankt.
Jag kom inte på något som helst att skriva.
Inte för jag har så mycket mer att säga just nu, fick just SMS från sonen att han befinner sig i sin pappas lägenhet - han var snäll och stack dit och släppte in en reparatör så slapp pappan ta ledigt och det funkar ju bra.
Ikväll ska jag göra den där korvgrytan jag nästan handlade till i helgen, har köpt korv nu också Sen satt jag och blev sugen på Cheesecake igårkväll har inte ätit det på jättelänge - kanske blir jag tvungen att göra en i helgen.
Fler saker som borde göras i helgen är att putsa fönster - nu när solen är framme så syns allt det där man kunnat ignorera under mörka vintern.

5 Comments:

  • At 2009-03-25 16:00, Anonymous Anonym said…

    Bakar hellre än tvättar fönster..såå trist men nödvändigt ont.

     
  • At 2009-03-25 17:39, Blogger Kimmie said…

    Annica: Jo det är trist men ser fint ut när det är klart.

     
  • At 2009-03-25 18:53, Blogger -Nena- said…

    Här hemma skulle fönsterna också behöva en fönsterputs, de ser hemska ut efter vintern och allt blåande vi haft sista tiden.

     
  • At 2009-03-25 19:24, Blogger Kimmie said…

    Nena: Solen är väldigt avslöjande.

     
  • At 2009-03-25 20:48, Blogger Hossan said…

    Jag minns inte när jag putsade mina fönster senast och inglasningen ska vi inte tala om. Du hörde ju själv att min storasyster undrade om det var dimma ute....

     

Skicka en kommentar

<< Home

 
Hit Counter
Free Counter