Kimmietid

mars 28, 2009

Dagen har börjat bra

En härlig lördag känns det som, det är sol ute och fåglarna kvittrar. Jag började dagen med ett pass på Crosstrainern - har slarvat med att träna hela detta året och måste komma igång igen.
Både mår bättre och sover bättre när jag rör på mig.
Ska ge mig ut på en promenad också lite senare - bara måste i ut i det fina vädret.
Sonen har bett mig väcka honom 10,30 så jag väntar nog tills han är uppe innan jag går ut.
Har varit och köpt färska frallor på ICA också och har precis ätit frukost - sitter med kaffekoppen nu.

4 Comments:

  • At 2009-03-28 09:56, Blogger Hossan said…

    Det är en väldigt fin dag! Underbar promenad, fast jag blev svettig :-)

     
  • At 2009-03-28 12:18, Anonymous Anonym said…

    Bra gjort att sätta igång med mer träning. Jag vill också komma igång mer men ibland är det svårt att få tiden att räcka till. Det gäller väl att prioritera antar jag.

     
  • At 2009-03-28 13:32, Blogger Kimmie said…

    Hossan: Helt underbart ute.

    Helga: Jo, jag behöver verkligen komma igång. Tycker också det är svårt att hinna med.

     
  • At 2009-03-28 19:53, Blogger -Nena- said…

    Jag har lånat ut min Crosstrainern till svärmor som tränar på den efter sin op i knäet men nu kanske det borde vara dags att ta hem den igen.
    Saknar den faktiskt och jag tror svärmor har tränat färdigt.

     

Skicka en kommentar

<< Home

 
Hit Counter
Free Counter