Kimmietid

mars 28, 2009

Kommer nog att somna tidigt ikväll

Oj, vad jag har varit igång. Det blev en promenad på nästan en timme i det vackra vädret.
Medans jag var ute och gick ringde min syster på mobilen och berättade att de var i sin stuga och undrade om jag inte kunde komma och fika lite - såklart ville jag det, så jag promenderade hem hämtade cykeln och cyklade iväg till stugan, där blev det kaffe och snack.
Nu känns det i mina ben att de plötsligt fått en överdos av aktivitet men det känns faktiskt skönt.

3 Comments:

  • At 2009-03-28 19:50, Blogger Hossan said…

    Jösses! Det var ingen snäll start för kroppen, fast du brukar vara väldigt aktiv annars med så.

     
  • At 2009-03-28 19:54, Blogger -Nena- said…

    Det var en rejäl star på träningen det *fniss*
    Hoppas det inte blir träningsvärk nu då.

     
  • At 2009-03-28 20:02, Blogger Kimmie said…

    Hossan och Nena; Jag har ju lite tendens till allt eller inget.

     

Skicka en kommentar

<< Home

 
Hit Counter
Free Counter