Kimmietid

mars 28, 2009

18 Stearinljus värmer upp en hel del

Det blev väldigt varmt här, det ljus vi har haft var två värmeljus i köket, ett värmeljus i hallen, ett värmeljus plus datorn i sonens rum, sedan har jag ljusdille i vardagsrummet - mest på vintern, jag har en takkrona i smide med 6 stearinljus + 5 värmeljus utspritt, 2 ljus som står på ett skåp plus ett blockljus.
Då var det ändå 8 värmeljusstakar som jag inte tände. Så var TV:n på också - har tittat på Robinson. Tycker det är kul men jag vet inte riktigt vem jag har som favorit än, Jarmo är ju cool - men han hade inte fått mig att äta myror, och så verkar Lukas bra och Nina, men det kan ändra sig många gånger på vägen när de börjar visa vem de är.

1 Comments:

  • At 2009-03-29 04:31, Blogger Hossan said…

    Jag "råkade" byta kanal under reklampausen så jag missade vem som åkte ut.

     

Skicka en kommentar

<< Home

 
Hit Counter
Free Counter