Kimmietid

juli 18, 2008

Först ösregn - nu skiner solen

Så var det fredag igen - det är svårt att hålla reda på dagarna när man är ledig.
Ikväll ska sonen och 3 kompisar gå på bio - efter bion ska sonen hem till sin pappa för att tillbringa helgen där.
Själv har jag tränat en stund på crosstrainern igen och sedan varit och handlat lite - nu tänkte jag att jag skulle städa i varje fall något rum så har jag lite mindre som ska göras i helgen.
Inatt fick jag sova gott - förhoppningsvis fick särbon också det, han var hemma hos sig själv och när jag pratade med honom igår kväll så kändes det bättre i rygg och nacke.
Han hjälper sin mamma med att måla fönster och det är säkert ovana arbetsställningar som gör att han fått extra ont. Nu ska dammsugaren fram så att någon liten mängd nytta kan bli gjord.

1 Comments:

  • At 2008-07-19 12:03, Blogger -Nena- said…

    Vad skönt att du fick sova gott och jag hoppas att du fått sova gott i natt också.

    Ha en skön helg!

     

Skicka en kommentar

<< Home

 
Hit Counter
Free Counter