Kimmietid

juli 11, 2008

Bra start på dagen

Har sovit gott och sedan steg jag upp och tränade direkt. En dusch på det och nu har jag precis ätit en frukostomelett och sitter här med min kaffekopp.
Sonen sover fortfarande och jag ska ta mig en tur till affären när jag druckit mitt kaffe - behöver ägg, ska baka en tårta då jag har en födelsedag i antågande och Hossan kommer och firar lite med oss imorgon. Det ska bli en "Carrot cake" favorit för både mig och sonen.
Trist väder idag men det är skönt ändå att vara ledig - sonen ville en tur till biblioteket och så har vi snackat om att kanske gå ut och äta ikväll.
Ha en bra dag!

1 Comments:

  • At 2008-07-11 11:08, Blogger -Nena- said…

    Det var ingen dålig start på fredagen inte.
    Nä lite trist väder är det men det är ok så länge det inte åskar *ler*

    Ha en bra dag!

     

Skicka en kommentar

<< Home

 
Hit Counter
Free Counter