Kimmietid

juli 06, 2008

Söndagkväll och en massa kaffe

Jag är en riktig kaffehöna men brukar inte kunna dricka kaffe på kvällen för det fördärvar sömnen för mig - nu har jag druckit 3 muggar - eftersom jag kan lägga mig när jag känner för det och stiga upp när jag vill så spelar det ingen roll. Tänk så lite som kan göra en nöjd.
Semester är finfint.
Imorgon förmiddag kommer särbon hit så ska vi (han, sonen och jag) hitta på något kul.
Troligtvis blir det Danmark - äta lite gott där och shoppa lite vin och öl och kanske något annat kul - vi får se - är vädret hemskt så kanske vi tar det en annan dag.

Sonen och jag har ätit pastagratäng till middag ikväll och sedan har jag suttit med min kaffemugg och bläddrat i recept - har inte kommit fram till vad vi ska bjuda på på onsdagkväll.
En äter inte vitlök och gillar ingen kall mat, en är allergisk mot nötter. Men jag ska nog hitta på något mumsigt.

2 Comments:

  • At 2008-07-07 10:50, Anonymous Anonym said…

    Min bror blev överväldigande glad för det du fixat till dem och han hälsade och tackade så mycket!!!! MYCKET!!!! MYCKET!!!!! :-D

    Säkert är ni i Danmark nu och har det gott! Ha en fortsatt skön semester!

     
  • At 2008-07-07 13:33, Blogger -Nena- said…

    Eftersom vi har fint väder här har ni säkert detsamma och åkt till Danmark.
    Jag hoppas att ni haft det bra oavsett vad ni hittat på.

     

Skicka en kommentar

<< Home

 
Hit Counter
Free Counter