Kimmietid

juli 04, 2008

Ett par timmar tills semester

Åh, så skönt det ska bli! Idag har det varit mer än hektiskt, det blir alltid så när man ska avsluta så mycket som möjligt och förbereda inför av vara borta några veckor.
Jag känner mig stressad och trött - men det går över när jag kommer hem.
Har i och för sig tvättid men det är inte så jobbigt - sköter ju sig själv.
Sonen ska iväg till sin pappa idag och jag ska var helt solo - härligt. Låter kanske trist men eftersom jag alltid har folk omkring mig annars så tycker jag det är lyx att få vara helt solo.
Ikväll blir det nog någon film har en hel hög jag inte sett ännu och så har jag köpt hem lite färsk ostfylld pasta som jag ska ha en ost och baconsås till. Mums.
Nu närmar sig fikadags här på jobb och vi ska äta glass till kaffet - passar bra en varm dag som denna.
 
Hit Counter
Free Counter