Kimmietid

juli 03, 2008

Oj vad trött jag var

Vi grillade och satt ute i värmen och åt vår middag, sedan blev lite allmänt fix.
Har köpt nya telefoner, trådlösa. Det hade jag innan också men det var två olika och de störde varandra. När nu den ena gick sönder så tyckte jag det var läge att skaffa ett set med två telefoner som hör ihop så ska det väl funka bättre förhoppningsvis.
Så jag satt och pulade en del med att ställa in dem och lägga in telefonbok och sådant.
Sedan slog jag och särbon oss ned i soffan och vi somnade som stockar båda två, vi vaknade av att det knackade på fönstret, jag var yrvaken som om någon väckt mig 3 på morgonen (klockan var alltså lite i nio). Det var en av mina systrar som tittade förbi och skulle lämna några tidningar till mig - hon trodde nog inte vi var kloka när vi kom snubblande helt vimsiga.
Sonen som befann sig på sitt rum bara skakade på huvudet.
Jag tror vi behöver semester.

2 Comments:

  • At 2008-07-03 11:10, Blogger -Nena- said…

    Snart är det semester ;)

    Jobbigt att somna så och ännu värre att vakna på det sättet.
    Trött är jag också här hemma.
    maken har varit på jourjobb hela natten och då sover jag inte så bra.

    Bloggen min är visst också trött idag, den släpper inte in mig :(

    Ha en bra torsdag.

     
  • At 2008-07-03 11:30, Blogger Kimmie said…

    Hej Nene
    Nej jag kunde inte heller komma in på din blogg. Ha en skön dag!

     

Skicka en kommentar

<< Home

 
Hit Counter
Free Counter