Kimmietid

juli 04, 2008

Vackra blommor igen


Jag har det bra - min semester börjar idag och jag har världens finaste vän - Hossan - som just kom förbi och gav mig denna vackra bukett - bara för att hon tänker på mig och är så omtänksam. Ibland är det lite tungt, just nu snurrar mycket i huvudet med allt som hände för ett år sedan, för att göra det jobbigare är min äldsta syster allvarligt sjuk och man oroar sig hela tiden. Men man måste hitta det positiva och det finns mycket.
Jag har som sagt en vän som är fantastisk.
Jag har världens bästa son.
Jag har en underbar särbo.
Jag har semester.
Jag har ett jobb att ta semester ifrån.
Livet är gott - en del elände får man väl bara räkna med.

Ha en underbar fredag!

2 Comments:

  • At 2008-07-04 21:18, Blogger -Nena- said…

    Vill önska dig en riktigt skön semester och jag hoppas verkligen att vi får behålla sommaren.

    Det är mysigt med vänner som bara är så där underbara och tänker på en.

    Ha det gott!

     
  • At 2008-07-05 02:49, Anonymous Anonym said…

    Men du - det är ju JAG som har världens bästa vän!!! :-D

     

Skicka en kommentar

<< Home

 
Hit Counter
Free Counter