Kimmietid

juli 17, 2008

Promenad i duggregn

Har just varit ute på en rask promenad, behövde lite motion - gick i ca 45 minuter. Efter ungefär halva tiden började det duggregna. Det gjorde inte så mycket.
Nu har jag duschat och hällt upp en mugg kaffe och ska sätta mig och läsa en stund.
Sonens kompis har sovit över och de spelar Guitar Hero för fullt får väl snart påpeka att lite frisk luft är nyttigt - det har slutat regna igen.
Inte mycket planerat för dagen, förutom tvättid klockan 16.00 - skönt att bara vara.

3 Comments:

  • At 2008-07-17 13:21, Anonymous Anonym said…

    Jag har vair helt väck från allt vad bloggande heter men är tillbaka nu. Hoppas ni har det bra mitt i sommaren.

    Ps. Skönt med bara-vara. Ds

     
  • At 2008-07-17 15:41, Anonymous Anonym said…

    Ikväll ska jag läsa slut på Camilla Läckbergboken! :-)
    Har tagit flexledigt från jobb imorgon.

     
  • At 2008-07-17 19:08, Blogger Kimmie said…

    Välkommen tillbaka Helga!

    Skönt för dig Hossan med en ledig dag, jag läser för fullt i Mari Ljungstedt boken jag fick av dig.
    Den är också bra!

     

Skicka en kommentar

<< Home

 
Hit Counter
Free Counter