Kimmietid

juli 12, 2008

Så var det lördag

Vi hade det skönt igår kväll, cyklade ner till city och åt en supergod middag på Casa Mia,
efter det var vi alla proppmätta och solen sken så vi tog oss en cykeltur innan vi stack hem.
Sedan blev det kaffe hemma och Morgan Påhlsson - Världsreporter på DVD - Vi skrattade alla gott, de är helt sjuka.
Idag började vi dagen med en promenad (jag och särbon) sedan när vi kom hem hade sonen vaknat och var redo för att gratulera mig - idag fyller jag nämligen år - jag fick ett presentkort från en bokhandel av honom och hans pappa - perfekt present till mig.
Från min ena syster fick jag i förskott under veckan ett jättefint "stenfat" med ljus och en matchande kruka med blomma. Från särbon vet jag inte vad det blir ännu - han hade ju cyklat hit igår och hade inte med sig paketen utan han är hemma hos sig själv nu en sväng och hämtar den. Det ska bli spännande att se vad han hittat på.
Så ikväll kommer Hossan hit och vi ska grilla Entrecote och jag hoppas vi kan sitta ute och mysa.

2 Comments:

  • At 2008-07-12 16:23, Anonymous Anonym said…

    GRATTIS, GRATTIS, GRATTIS!
    Snart kommer jag med paket. :-)
    Mamma och pappa hälsar och gratulerar ifall jag skulle glömma och säga det när vi ses!

    Mumsig meny! :-P
    Ser ut som om vi får utesittarväder - GOTT och skönt

     
  • At 2008-07-12 23:00, Blogger -Nena- said…

    Stort grattis till dig på din dag.
    Hoppas du haft det bra och att ni kunde sitta ute.

     

Skicka en kommentar

<< Home

 
Hit Counter
Free Counter