Kimmietid

juli 13, 2008

Bra födelsedag

Kände mig ju alldeles uppvaktad. Hossan kom med alldeles för mycket presenter - din snälla tok - jag hade önskat mig en bok av henne och så fick jag 5 böcker + en fin badbomb.
(Badbomben var officiellt från hennes katter =).
Av särbon fick jag allt jag sagt till honom att jag önskade mig - en jättesnygg och bra ny pepparkvarn, en flaska man sprutar olivolja med så att man inte får för mycket när man lagar mat - och en jättefräck väska/kista att ha alla filmer i - den har plats för 390 filmer och fickorna är numrerade så jag ska göra register på allt.
Fick till och med paket av Hossans syster, heltokigt men snällt.
Maten blev bra och vi hade en trevlig kväll.
Idag har jag och särbon varit och hälsat på min syster på sjukhuset igen sedan hämtade vi sonen och trodde vi skulle bowla, klockan var lite i tolv när vi kom dit men de hade sommartider och öppnade inte förrän två så det får bli en annan dag.
Tackar för gratulationer från Nene och Hossan här på bloggen igår.
 
Hit Counter
Free Counter