Kimmietid

februari 18, 2008

En mysig film

Igår kväll tittade jag och sonen på en film som jag spelat in från TV i helgen.
"Se upp för dårarna" vi tyckte båda att den var jättemysig! Sonen börjar ju lov idag så vi hade lite mys med film och popcorn igår kväll.

Idag ska jag gå lite tidigare från jobb för att följa med sonen till tandläkaren, han har en tand som växer där det redan finns en. Vi får väl se vad de kan göra åt det. Jag brukar inte vara med honom på sådant längre men i detta fallet vill jag det - om det ska fattas något beslut.

1 Comments:

  • At 2008-02-18 12:31, Anonymous Anonym said…

    Ja den filmen var bra.

    De börjar bli stora nu, barnen, men ibland vill man ju vara med i alla fall även om de klarar en hel del själv.

    Ha det så bra
    /Nena
    http://nena.bloggagratis.se

     

Skicka en kommentar

<< Home

 
Hit Counter
Free Counter