Kimmietid

februari 15, 2008

Härliga fredag

Kallt och soligt ute. Härligt!
Skåpet blev ihopskruvat och satt på plats, den gamla möbeln tömd och slängd. (Eller ja, den blir slängd idag). Det blev riktigt snyggt!
Sonen blev förhörd inför sitt prov, fick packat sin helgväska eftersom han ska till sin pappa.
Tvätten blev sorterad och står redo i hallen så att jag kan sätta igång så fort jag kommer hem idag. Däremot så letade jag fram lite blandade rester till middag för det hade jag inte hunnit det med. Det var minst sagt en aktiv kväll.
Så ikväll ska jag bara tvätta och eventuellt handla lite sedan blir det soffan, fram med laptopen och på med TV:n så kan jag surfa medans jag tittar på Lets Dance. Det ska bli riktigt skönt!

Ha en härlig fredag.

2 Comments:

  • At 2008-02-15 11:08, Anonymous Anonym said…

    Ja, visst är det härligt med det vackra vädret som vi har just nu!!
    Skönt att slippa regn och rusk ett tag..

    Tack för dina kommentarer hos mig!

    Önskar dig en underbar helg med ännu mer sol!

    /Liv

     
  • At 2008-02-15 12:22, Anonymous Anonym said…

    Det är verkligen skönt att se solen. Den är så välkommen.

    Här hemma blir det också Let´s dance men någon laptop har jag ju tyvärr inte, jo om maken somnar så kan jag norpa hans ;)

    Ha en skön fredag och helg
    /Nena
    http://nena.bloggagratis.se

     

Skicka en kommentar

<< Home

 
Hit Counter
Free Counter