Kimmietid

februari 11, 2008

Bokat tid för synundersökning

Äntligen, på lördag har jag fått en tid hos min optiker. Kanske kan jag snart slippa gå omkring och plocka av och på glasögonen hela tiden.
Jag är i behov av progressiva glasögon men har skjutit på det i oändlighet.
Nu ska det bli av.

Det är bara så svårt att välja bågar - när man väl lägger ut så mycket pengar så vill man vara säker på att man trivs i dem länge.

Någon gång när jag köpt glasögon har jag direkt gått in och sett vad jag vill ha - kanske kan det bli så igen.

1 Comments:

  • At 2008-02-13 12:51, Blogger Efwa - Medea said…

    Jag har nyligen skaffat progressiva och det är väldigt skönt. Du har rätt i att man vill ha bågar som man kan trivas i länge eftersom de inte är gratis precis.
    Jag beställde progressiva solglasögon på www.favoptic.com med receptet jag fick när jag köpt vanliga glasögon hos optikern och det blev jättebra.

    Lycka till med att välja bågar!!

     

Skicka en kommentar

<< Home

 
Hit Counter
Free Counter