Kimmietid

januari 29, 2008

Ögonkontroll

Var med sonen hos läkaren imorse och hans öga såg bra ut. Han skulle fortsätta ta det lite lugnt denna veckan också så ingen skolgymnastik och sådant men sen ska det vara bra.

Igårkväll var min ena syster hemma hos mig en sväng, jag var och handlade och blev förvånad när jag kom tillbaks och hon satt i köket. Ja, sonen hade såklart släppt in henne. Så fick vi snackat en stund.
Fick ett ryck lite senare på kvällen och satte igång och städade mitt kylskåp, det hela började med att något hade läckt ut en liten fläck och sedan blev det till att hela kylen blev rengjord.
Skönt att ha det gjort.

1 Comments:

  • At 2008-01-29 13:46, Anonymous Anonym said…

    Vad skönt att det såg ok ut med sonens öga.

    /Nena
    http://nena.bloggagratis.se/

     

Skicka en kommentar

<< Home

 
Hit Counter
Free Counter