Kimmietid

januari 18, 2008

Gamla fotoalbum

Har suttit och bläddrat lite i gamla fotoalbum ikväll, samtidigt som jag halvtittat på Lets Dance.
En miljon minnen finns i alla gamla foton, det är som gamla låtar - så mycket kommer tillbaks.

Anledningen till denna nostalgitripp var att min chef hittat en hög med gamla firmafest-foton och lagt ut dem i fikarummet. Nu är det ju så att jag var 20+ när jag började på min arbetsplats och nu är 40+, dessutom är vi rätt många som varit med så länge så det finns mycket historia med dessa människor. Jag började tänka tillbaka och leta fram gamla bilder. Herregud vad mycket kul vi haft. Fick höra från nyanställda att jag såg ut som en "Dallasbrud" när jag började på mitt jobb - Ha Ha! Det måste ha varit det stora håret och axelvaddarna.

1 Comments:

  • At 2008-01-19 22:45, Anonymous Anonym said…

    Det är kul med gamla foto i alla fall om det är några andra på dem ;)
    Ha en bra fortsättning på helgen och så måste jag säga att kommentaren från din son om regnstället fick mig att skratta. Härliga tonåringar :)
    /Nena
    http://nena.bloggagratis.se/

     

Skicka en kommentar

<< Home

 
Hit Counter
Free Counter