Kimmietid

januari 10, 2008

Grått och regnigt

Idag hade jag tänkte ta en lunchpromenad igen men det ser inte så lovande ut för det.
Det är genomgrått och det regnar. Riktigt sövande väder. Ser inte ut som om det kommer att ljusna idag.

Igår tittade vi lite på Grammisgalan och jag börjar nog bli gammal för en hel del av de nominerade visste jag inte vem de var. Kent känner jag ju till - men gillar inte.
Lars Winnerbäck känner jag också till och gillar inte heller.

Amanda var med och sjöng som vanligt falskt.

1 Comments:

  • At 2008-01-10 19:58, Anonymous Anonym said…

    Ja idag har det verkligen inte blivit dag. Så trist och grått hela dagen. Hoppas det blir bättre till helgen.

    Ha det gott
    /Nena

    http://nena.bloggagratis.se/

     

Skicka en kommentar

<< Home

 
Hit Counter
Free Counter