Kimmietid

januari 08, 2008

Oj sjå svårt det kan vara

...att komma upp ur sängen. Sonen hade det riktigt jobbigt idag att ta sig upp.
Han hade stora problem att somna igår kväll, men det lär väl gå bättre ikväll för han bör vara trött då. De börjar med veckans längsta och jobbigaste dag också, han går 8,00 till 15,30 och har flera ämnen som inte är favoriter. Det ska nog gå bra.

Nena: Sonen hade lite likadant som dina döttrar igår; det var lite kul att träffa kompisarna ändå trots att han helst ville forsätta ha lov.

Tonårsmorsa: Jo, det är nog bra att komma tillbaka till ordning och struktur men jag tycker ändå att det är rätt mysigt med lov och ledighet. (men så har jag ju bara ett barn, det kan väl inte bli så mycket bråk då)

2 Comments:

  • At 2008-01-08 13:19, Anonymous Anonym said…

    Det var jobbigt här hemma också i går att somna men det gick ändå ganska lätt att få upp dem imorse men det är nog bara nu första dagarna sen är de inne i trallen igen ;)
    Min lilla var inte heller så glad för de började med gympa direkt och det gillar hon inte på morgonen
    /Nena

    http://nena.bloggagratis.se/

     
  • At 2008-01-08 18:01, Anonymous Anonym said…

    Jag kom nästan inte heller ur sängen imorse. Var på väg att skicka ett sms till jobb att jag
    kommer om några timmar. :-)

     

Skicka en kommentar

<< Home

 
Hit Counter
Free Counter