Kimmietid

januari 06, 2008

Lördag - eller söndag egentligen

Mitt i natten nästan. Har fått städat lägenheten även om jag hade svårt idag att slita mig från boken jag höll på med.
Stieg Larssons - Män som hatar kvinnor. Den var så otroligt bra! Det är nästan synd att jag läst den för annars hade jag haft det nöjet kvar. Det konstiga är att jag började lite halvdant på den en gång innan, läste något kapitel men kom inte igång så jag la den åt sidan och tog en annan bok. Men denna gången kom jag igång och det är en av de bästa böcker jag läst av en svensk författare. Har plockat fram nästa bok av honom nu och ska lägga mig och börja på den.
Den tredje har jag inte köpt än. Tyvärr blir det ju bara 3 eftersom han inte längre lever.

2 Comments:

  • At 2008-01-06 10:14, Anonymous Anonym said…

    Mysigt att läsa!
    Värmen är åter men jag får bara mer och mer ont i min rygg :S
    MÅSTE försöka komma ner några kilo i vikt, så blir det säkert bättre, eller fixa annan säng?
    Ingen vinst på Lotto igår heller
    :-(

     
  • At 2008-01-06 18:29, Anonymous Anonym said…

    Kanske skulle man se till att läsa den då.
    Jag har verkligen varit kass på böcker nu ett långt tag men känner att jag nog skulle läsa lite. Då är det ju bra att börja med en bra bok.

    Ha det så bra
    /Nena

    http://nena.bloggagratis.se/

     

Skicka en kommentar

<< Home

 
Hit Counter
Free Counter