Kimmietid

december 21, 2007

En lättnad

Har pratat med min familjemedlem som har fått cancer idag igen och hon hade fått en nyhet som är en stor lättnad. Det fanns ingen spridning utan cancern finns bara på en punkt. Det är ju illa nog och skrämmande som det är men det möjligör en snabb operation och goda chanser till tillfriskande. Nu kan vi bara hoppas - och det gör jag verkligen.

Nu ska vi alla koncentrera oss på att få en god jul.
Min efterlängtade ledighet är här, tid för välbehövlig sömn och vila.
Sonen fick sitt första betyg och det var jättebra, jag är glad och stolt.
Så är mitt badrum fullt användbart igen också och det är verkligen skönt.

Imorgon blir det storstädning och paketinslagning, på söndag ligger koncentrationen på att göra färdigt all god julmat.

1 Comments:

  • At 2007-12-22 08:30, Anonymous Anonym said…

    ÅH vilken lättnad att beskedet kom före jul och att det "bara" var på ett ställe. Då ska det fixa sig ska ni se, även om det blir tufft. Hon kommer att klara det!

    Från och med nu ser vi fram mot enbart positiva nyheter.
    Sonens betyg var positivt även om det inte var oväntat. ;-)

    Tack för det fina julkortet, blev jätteglad att det var en likadan tomte som fanns under tallriken i torsdags :-D

    Många uppmuntrande och juliga kramar

     

Skicka en kommentar

<< Home

 
Hit Counter
Free Counter