Kimmietid

december 13, 2007

Vart tar alla pengar vägen

Tycker jag bara köper och köper och köper hela tiden. Usch, det blir dyrt det här med julen!
Nåja, på lunchen fick jag inhandlat en ljudbok som ska vara en julklapp och sedan är jag snart klar med julklapparna faktiskt. Sedan är det bara en massa mat kvar som ska köpas.
Har gett särbon en lista också med tunga grejer, massor med julmust och lite julöl och en del annat. Det lovade han att släpa på.

Imorgonkväll är det julfest på jobb - det blir mycket fixande under dagen då.
En catering firma kommer med julbordet men det måste flyttas runt en massa stolar och sådant. Sedan är det helg och efter det bara en vecka kvar. Jag längtar efter ledigheten.

1 Comments:

  • At 2007-12-13 18:44, Anonymous Anonym said…

    6 arbetsdagar kvar på detta året för mig. :-)

    Ska bli skönt med lite längre ledighet, men pengabristen är ett tråpkigt problem och påverkar det mesta jag vill.

     

Skicka en kommentar

<< Home

 
Hit Counter
Free Counter