Kimmietid

december 11, 2007

Tisdag förmiddag

Vi hade en bra kväll igår sonen och jag, han var och tränade och sedan förhörde jag honom inför provet och han kunde det bra. Senare slog jag in några julklappar, försöker göra några lite då och då så blir det inte så mycket på en gång, fick rensat lite i kylskåpet också kastat lite halvtomma burkar och sådant som bara stod där, snart ska det ju packas in massor med julmat och då kan platsen behövas. Har redan börjat så smått med att inhandla lite olika sillsorter och annat smått och gott som har bra hållbarhet.

Att ha julen hemma är en del jobb men jag tycker det är mysigt!

1 Comments:

  • At 2007-12-11 19:22, Anonymous Anonym said…

    Måste också komma igång och handla hem mat till jul. Vi ska ha våra föräldrar här på julafton så det är ju en del.
    Fast jag har sagt i 14 dagar nu att jag måste börja ;)

    Ha det så bra

    /-Nena-

    http://nena.bloggagratis.se/

     

Skicka en kommentar

<< Home

 
Hit Counter
Free Counter