Kimmietid

december 03, 2007

Elände

Jag är hemma från jobb idag, lyckas inte behålla maten i mig. Har sprungit på toa halva natten.
Roligare kan man ju ha. Ont i magen har jag också. Hoppas det går över snabbt, försöker dricka blåbärsproviva och hoppas att det kan ha en lungnande effekt.

Sen ringde min ena syster och det har blivit någon konflikt mellan en del av mina syskon som verkar svårlöst. Alltid är det något. Har väl tyckt att allt flutit på nästan för lätt mellan oss alla med allt som ska fixas sedan vi förlorade vår mamma. Jag orkar inte vara den ständiga diplomaten idag. Hoppas att den som brukar vara ansvarig för de flesta konflikter (så även denna) inte ringer mig idag.

2 Comments:

  • At 2007-12-03 13:40, Anonymous Anonym said…

    Krya på dig! Magsjuka är inget kul alls.

    Jobbigt med konflikter mellan syskon. Vet allt för väl hur det är tyvärr :(
    Hoppas de ansvariga kan lösa det själv så de inte blandar in dig i det hela.

    /-Nena-

    http://nena.bloggagratis.se/

     
  • At 2007-12-03 15:04, Anonymous Anonym said…

    Krya på dig!
    Jag vet hur illa du tycker om magsjuka (mer än många andra för det är nog ingen som gillar att vara magsjuk)

    Usch vad jobbigt att freden inte kunde hålla längre. Vissa syskon är helt enkel korkade!

    Hossan

     

Skicka en kommentar

<< Home

 
Hit Counter
Free Counter