Kimmietid

november 29, 2007

Torsdag igen

Sonen är tillbaks i skolan, förkyld fortfarande men han mådde mycket bättre.
Igår fick vi testat alla ljusstakarna och allt fungerar så ikväll ska jag börja sätta upp så att det är mysigt till fredagkväll. Ljusslingan på min uteplats fick jag upp redan igår kväll och det blev jättefint.
Sedan åt vi kycklingfilé och grönsaksgratäng (potatis till sonen) och det var jättemumsigt.
Särbon var nyfiken på vaniljglöggen jag köpt så vi fick ju ta en mugg glögg också.

Snart är det helg igen, ska handla hem bakprylar idag tänkte jag så kanske vi kan få bakat lussekatter och/eller pepparkakor i helgen.

1 Comments:

  • At 2007-11-29 20:06, Anonymous Anonym said…

    Skönt att sonen är bättre och kunde gå till skolan.

    Skönt att det snart är helg igen.
    Ha det gott

     

Skicka en kommentar

<< Home

 
Hit Counter
Free Counter