Kimmietid

november 22, 2007

Sonen har lyxdag

Hans skoldag idag är tre lektioner och lunch. Låter härligt!
Min dag är ju lika lång som alltid men idag är det i varje fall lite ljusare utanför fönstret -
ingen sol men lite ljust.

Vi hade en skön kväll igår, tittade på Heroes och åt pepparkakor, mums!
Får väl se om sonen och jag har ork och tid nästa helg till att baka egna, denna helgen ska han till sin pappa och jag har massor att göra hemma - men jag ser fram emot den ändå, att slippa stiga upp klockan 6.10 är skönt.

2 Comments:

  • At 2007-11-22 11:25, Anonymous Anonym said…

    Ja det låter ju som en skön skoldag. Sådana har aldrig mina, de får snällt gå till 14.30 var dag.

    Funderar också på att göra pepparkaksdeg så töserna kan baka. Det är ju godast med hembakade.

    Ha det gott

     
  • At 2007-11-22 11:33, Anonymous Anonym said…

    Hej Nena, nej sonen har inte heller sådana dagar annars, men det var lärarmöte och någon sjuk lärare också. Han gillade det.

     

Skicka en kommentar

<< Home

 
Hit Counter
Free Counter