Kimmietid

november 21, 2007

Hallå i mörkret

Känns som kväll trots att klockan bara är halv-tre, jag vill beställa sol och kyla istället för detta tack.

På lunchen idag var jag och köpte julkort + att jag hann ta foto för förnyat körkort, det känns bra när några måsten är avklarade. Ikväll kommer särbon till oss, så vi ska äta kyckling,
har varit bekväm och köpt en låda "Stinas Kyckling" så det är bara att koka potatis och fixa lite sås och grönsaker. Gott och enkelt.

Snart närmar det sig helg igen.....

2 Comments:

  • At 2007-11-21 18:06, Anonymous Anonym said…

    Sol och VÄRME förstås, kyla har vi nog av eller menade du att du vill ha soliga vinterdagar? Hellre det än detta "pissiga" mörker...
    Tror att jag ska leta upp min inte alltför bekvämma säng snart.

     
  • At 2007-11-21 19:45, Anonymous Anonym said…

    Vill också ha sol. Är så trött när det är mörkt och grått hela tiden.

    Stinas kyckling är mums.
    Ha det bra

     

Skicka en kommentar

<< Home

 
Hit Counter
Free Counter