Kimmietid

november 15, 2007

Jag har börjat köpa julklappar

Flitigt va? Jag gillar att köpa presenter till folk om jag har några bra ideér.
Jag har därför redan handlat några stycken - vilket är bra också för att man inte får hela kostnaden på en gång. Sen har jag satt ihop en liten lista med ideér också på saker som jag ska köpa.
Det är lite trist att sonens födelsedag precis har varit för då har man användt alla hans önskningar redan, ont om nya ideér.

Jag är julfantast - pyntar massor och handlar massor - det blir ju inte detsamma i år när min mamma inte finns hos oss men man får väl försöka uppbringa lite entusiasm ändå.
Sonen har redan sagt att han vill baka pepparkakor och göra julgodis, kul att han inte blivit så stor att dessa aktiviteter blivit tråkiga än. Det är mysigt att göra sådant tillsammans.
 
Hit Counter
Free Counter