Kimmietid

november 13, 2007

Röran fortsätter

Mitt skrivbord ser ut om jag vet inte vad, jag håller på med papper till 4 olika länder i lika många olika valutor och språk och det snurrar rätt bra i skallen faktiskt. Nåja, det brukar bli bra i slutändan. Tog mig en kopp kaffe nu och tänkte att jag måste titta in hit en liten stund.
Solen skiner idag också men det är nog lite varmare än igår.
Sonen var och tränade igår kväll och sedan var han helt slut.
Han har ett stort historieprov på torsdag så det blir till att börja förhöra honom ikväll.

1 Comments:

  • At 2007-11-13 13:37, Anonymous Anonym said…

    Här sken solen i f. men nu lyser den med sin frånvaro. Ser ut som om det kommer något smått uppifrån också...
    Ha det så bra

     

Skicka en kommentar

<< Home

 
Hit Counter
Free Counter