Kimmietid

november 05, 2007

Festrester

Idag ska sonen träna och jag tycker det är skönt att jag har rester från kalaset igår som vi kan ha till middag ikväll, får bara hacka ihop lite fräsch sallad.
Detta betyder att jag inte behöver laga mat på ett par dagar för imorgon hämtar sonens pappa mat till oss och tar med sig. Vi har en liten tradition där på sonens födelsedag.
Jag gillar att laga mat men efter att lagat sådana mängder som jag gjorde inför kalaset kan det vara skönt att slippa.
Något annat som jag kunde tänka mig att slippa är att jag ska till tandläkaren imorgon, jag är inte rädd och tycker inte att det är sådär väldigt obehagligt, min tandläkare är dessutom trevlig.
Det som jag tycker är obehagligt och otrevligt med tandläkarbesök är räkningen. Det är så tråkigt att betala så mycket för något så trist. Nåja, man är ju så illa tvungen.

3 Comments:

  • At 2007-11-05 17:06, Anonymous Anonym said…

    Det låter som mig, det där! Älskar att laga mat till bjudningar, men inte alls lika kul till vardags. (Jag har för många olika viljor hemma hos mig, för att det sk abli roligt, alltid någon som rynkar på näsan!) Kram och njut av de matlagningsfria dagarna! Kram!

     
  • At 2007-11-05 19:11, Anonymous Anonym said…

    Tandläkarräkningar - BLÄHHH!

    STORT TACK för senast!

     
  • At 2007-11-06 08:08, Anonymous Anonym said…

    Inget kul att betala dyra räkningar innan jul...

    Kram

     

Skicka en kommentar

<< Home

 
Hit Counter
Free Counter