Kimmietid

november 01, 2007

Det blev en trevlig kväll igår

Var hemma hos min väninna som jag känt i 41 år (jag är 43 så det är större delen av livet)
med var också en annan väninna som jag känt sedan första klass. Vi hade som vanligt jättemycket att prata om, vi har ju alla tonårsbarn, det äldsta barnet går första året på gymnasiet och det yngsta i sjuan. Så känner vi varandras familjer också så det är kul att snacka med dem som vet allt om en i stort sett.
God mat fick vi också. Lite småtrött är man ju idag, det blir så när man sitter och häller i sig en massa kaffe på kvällen, men det var det värt. Imorgon är jag ledig, oj vad skönt det ska bli!

1 Comments:

  • At 2007-11-01 11:56, Anonymous Anonym said…

    Ibland är det värt att vara lite trött efter en sådan kväll.
    Kul att ha vänner som man hållit fast vid så länge.
    Ha det bra

     

Skicka en kommentar

<< Home

 
Hit Counter
Free Counter