Kimmietid

oktober 25, 2007

Snart är det helg igen

Redan Torsdag, särbon fixade mat till oss igår så jag behövde bara fixa sallad och det var skönt. Så hann jag med att byta lakan och förhöra sonen och lite annat också.
Ikväll hade jag tänkt ta fram spisen och städa där bakom men det återstår att se om jag orkar.
Jag vet hur man roar sig - men det är ju så att det finns alltid något som man borde göra och just nu har jag kommit in i en period när jag får gjort en del också.

Sonen längtar efter att denna veckan ska ta slut så att lovet börjar - han har redan bokat upp lite övernattningar med kompisar och ser fram emot att ha kul och få sova ut. Det låter onekligen skönt, jag ska ju jobba men det är ändå skönt när han har lov, också har jag tagit ledigt en dag under lovet bättre än inget.

2 Comments:

  • At 2007-10-25 15:31, Anonymous Anonym said…

    Vad flitig du är! :-)

     
  • At 2007-10-25 19:48, Anonymous Anonym said…

    Lovet är efterlängtat här hemma också. Inget planerat, bara skönt att sova ut och slappa.
    Ha det bra

     

Skicka en kommentar

<< Home

 
Hit Counter
Free Counter