Kimmietid

oktober 23, 2007

God nattsömn gör stor skillnad

Inatt har jag sovit som en stock och det gör stor skillnad för hur man mår.
Sonen hade också sovit gott men ser ändå ut som en zombie när han kommer upp på morgonen, det hör väl ihop med tonåren antar jag.

Igår var han på sin träning och jag fick fixat lite därhemma, sorterade i ett köksskåp och fick kastat en massa som bara stod där. Skönt. Sådant hinner man inte med när man gör den vanliga städningen. Sedan spelade jag in Prison Break som började igår och det ska vi titta på ikväll.
Det tycker både jag och sonen ska bli spännande!

1 Comments:

  • At 2007-10-23 16:08, Anonymous Anonym said…

    Skulle också behöva sortera i skåpen och lådorna i köket. Förstår inte vart allt kommer ifrån.

    Jag tröttnade på Prison break förra säsongen men såg går och nu tyckte jag det var spännande igen ;)

    Ha det så bra

     

Skicka en kommentar

<< Home

 
Hit Counter
Free Counter