Kimmietid

oktober 22, 2007

Måndagstrött

Sömnig och det tar nog tid att vakna till ordentligt idag när det är så mörkt ute.
Helgen har varit bra, vi fick besökt IKEA och jag fick köpt det jag skulle ha och lite extra såklart.
Så var vi ju och jobbade på ett tag i min mammas lägenhet också fick gjort en hel del där.

Annars gick jag och pulade i köket en stor del av lördagen, gjorde oxstek med alla tillbehör och det blir inte så ofta men mums vad gott det är. Man har ju inte precis tid efter jobb att ha kött på spisen i ett par timmar.

Snart har sonen födelsedag och igår vi fick bestämt menyn för hans kalas för släkten som blir om ett par veckor.

3 Comments:

  • At 2007-10-22 11:17, Anonymous Anonym said…

    Äntligen kom jag in på min blogg! Blir tokig snart på detta strul.
    Ha en fin måndag!

    Kram

     
  • At 2007-10-22 11:24, Anonymous Anonym said…

    Man kan inte åka till IKEA och bara köpa det man tänkt :)

    Ser också att gulligagumman haft strul på sin blogg så det är väl alla blogga gratis som haft strul idag.

    Ha en bra dag

     
  • At 2007-10-22 15:23, Anonymous Anonym said…

    Pestig måndag och efter den kommer hemska tisdag. SEN blir det förhoppningsvis bättre.
    Ska försöka komma ihåg att lämna in vårt lotto idag, fick inte gjort det igår eftersom det inte var öppet i samband med morgonpromenaden och sen gick jag inte ut mer....

     

Skicka en kommentar

<< Home

 
Hit Counter
Free Counter