Kimmietid

oktober 16, 2007

Trött

Idag är jag trött, det är mycket just nu. Mycket småsaker som ska fixas hela tiden.
Idag på lunchen har jag hunnit med apoteket + att jag varit runt och letat efter en knapp som behövs till min sons byxor - lyckades inte hitta någon knapp. Får leta hemma när jag får tid.

Ikväll ska jag göra smörgåstårta som särbon önskat sig till imorgon då han fyller år, det tar ju en stund men är rätt kul att pilla med.
Också ska sonen intervjua mig - det är en läxa - ämnet är ung kärlek. Får väl se vad jag kommer ihåg från den tiden. Han kan väl kanske intervjua mig medans jag håller på med smörgåstårtan. Längtar redan efter att gå och lägga mig. Oj vad jag är kul....

1 Comments:

  • At 2007-10-16 18:01, Anonymous Anonym said…

    Oj då bäst att du går och lägger dig tidigt ikväll så är du kanske lite piggare i morgon.

    Kram

     

Skicka en kommentar

<< Home

 
Hit Counter
Free Counter