Kimmietid

oktober 08, 2007

Det blir köttgryta idag

Efter lördagens fondue så fanns det en hel del kött kvar, så igår gjorde jag en köttgryta som jag och sonen skall äta ikväll. Bekvämt, jag behöver bara koka ris.
Sonen har träning idag och brukar vara jättehungrig efter det så det passar bra med lite tyngre mat.

På lunchen fick jag stuckit ut och köpt en jättesnygg tröja till Särbon, har tidigare köpt en skjorta och en bok och lite annat smått och gott. Så nu ska jag bara köpa ett kort också så är hans present klar. Hans födelsedag närmar sig.

2 Comments:

  • At 2007-10-08 22:17, Anonymous Anonym said…

    Köttgryta är gott, funderade på om vi skulle ha det till helgen.
    Ha det så bra

     
  • At 2007-10-09 08:22, Anonymous Anonym said…

    Mums köttgryta...spara lite till mig hihi.

    Kram

     

Skicka en kommentar

<< Home

 
Hit Counter
Free Counter