Kimmietid

oktober 04, 2007

Jag fick en present

..och ingen dålig present heller. Igår kom särbon med ett paket till mig.
Ett stort paket! Paketet innehöll en inspelningsbar DVD med 160 GB hårddisk. Jag kan alltså spela in 200 timmars program på den utan att trassla med band och skivor och liknande. Jag blev jätteglad!

Han är ju helt tokig som ger mig en så fin grej helt utan anledning och så är han helt snäll också.

Så förutom burgar-grillning blev det till att koppla in och börja lista ut hur den nya leksaken fungerar.

3 Comments:

  • At 2007-10-04 18:59, Anonymous Anonym said…

    Åh vilken fin present.
    Sådan vill jag också ha speciellt nu när vår video strular och jäklas med mig.

    Ha det så bra

     
  • At 2007-10-05 08:48, Anonymous Anonym said…

    Ååh vilken fin present! Vi har också tänkt köpa en dvd med hårddisk men inte kollat än. Nu fick jag ju tips på lämplig storlek.
    Lycka till med inspelandet!
    Ha en underbar helg du också

     
  • At 2007-10-06 08:23, Anonymous Anonym said…

    Ja, han ÄR snäll och du är värd en fin present!

     

Skicka en kommentar

<< Home

 
Hit Counter
Free Counter