Kimmietid

september 28, 2007

Bara några timmar till

...sedan är det fredag på riktigt. Var ute och cyklade på lunchen och det är verkligen full storm ute, fick en rätt lustig frisyr.
Ikväll ska det bli skönt att bara vara hemma, jag ska tvätta i och för sig.
Så tänkte jag duscha alla krukväxterna också men det ska vara hela arbetsbördan för idag.
Denna helgen är det inga kalas och inga andra förpliktelser så nu ska jag storstäda ordentligt och även hinna med att slappa med en bok och framför TV:n. Sonen ska till sin pappa så jag ska nog hinna med en del bloggläsande också för då har jag ju fri tillgång till datorn.

1 Comments:

  • At 2007-09-28 15:36, Anonymous Anonym said…

    Låter som du har kvällen klar för dig. Hoppas du får det mysigt.

     

Skicka en kommentar

<< Home

 
Hit Counter
Free Counter