Kimmietid

september 26, 2007

Shoppat

Jag hann med en hel del shoppande på lunchen, fick handlat hem en massa mat och så fick jag köpt 4 styck snygga svarta lådor med lock i olika storlekar som sonen kan börja lägga prylar i. Några var i perfekt cd-storlek och det är toppen eftersom de här cd-fodralen dyker upp precis överallt på hans rum. Får se hur mycket dessa sväljer och hur det ser ut i hyllan så ska jag nog köpa några vita också. Det kan nog bli riktigt snyggt.
Skulle han då ha oreda i lådorna så slipper jag i varje fall titta på det eftersom de har lock.

Kvällens middag blir kyckling. Särbon kommer så vi blir 3 vid bordet.

2 Comments:

  • At 2007-09-27 08:45, Anonymous Anonym said…

    Vad duktiga ni har varit!
    Skönt att få ordning och reda, ska ta en tur ner i min källare nu och se om jag kan få bort något därifrån.

     
  • At 2007-09-27 11:55, Anonymous Anonym said…

    Ja det är bra med lock så man slipper se hur det ser ut i lådorna *S*

     

Skicka en kommentar

<< Home

 
Hit Counter
Free Counter