Kimmietid

september 25, 2007

Vi tittade på idol

Det blev fläskfilé stekt i ugnen med potatis och rödvinsås. Rätt piffig middag för en måndagkväll. Men så ska vi ha falukorv idag så det jämnar ut sig.
Sedan tittade jag och sonen på idol, och vi tyckte att rätt person åkte ut.
Bäst var Daniel och Mattias tyckte vi, sedan gillar jag Knut också men sonen påstår att det bara är för att han är snygg, kan det vara så?
Sam är lite häftig också, väldigt udda.
Sonen är ledig idag, han har lovat sortera igenom ett par lådor där hemma så att vi kan ge bort eller slänga sådant han inte längre använder. Hoppas det blir gjort. Själv slängde jag ca 20 plagg från min garderob igår som bara hängde där. Skönt!

1 Comments:

  • At 2007-09-25 10:16, Anonymous Anonym said…

    Åh gud så gott det låter! Måste jag prova nån gång.

     

Skicka en kommentar

<< Home

 
Hit Counter
Free Counter